პროექტის შეფასება

     

             პროექტის პრეზენტაციის რუბრიკა

9-10
7-8
4-6
1-3
პრეზენტაცია საინტერესო და კარგად მომზადებულია, ხარვეზების გარეშე . დემონსტრირება აუდიტორიის ყურადღების კონცენტრაციას იწვევს.
პრეზენტაცია გარკვეულწილად საინტერესო და კარგად მომზადებულია, ხარვეზების გარეშე დემონსტრირება ზოგადად აუდიტორიის ყურადღების კონცენტრაციას იწვევს.


პრეზენტაცია წარმოდგენილია ხარვეზებით, მაგრამ ძირითადად ინარჩუნებს აუდიტორიის ყურადღებას.



პრეზენტაცია ხარვეზებით არის წარმოდგენილი და აუდიტორიის ყურადღებას ვერ ინარჩუნებს.

გრაფიკები,  სურათები  და სხვა თვალსაჩინოებები გასაგებია შესაბამისია და პროექტის არსის და კვლევის შედეგების გაცნობიერებაში ეხმარება აუდიტორიას.
გრაფიკები, ნახატები  და სხვა თვალსაჩინოებები ადვილად გასაგებია.
გრაფიკები, ნახატები  და სხვა თვალსაჩინოებები გარკვეულწილად რთულად გასაგებია.
გრაფიკები, ნახატები და სხვა თვალსაჩინოებები რთულად გასაგებია, ან არ არის გამოყენებული.
შესრულებული გამოთვლები ზუსტია,  მონაცემების თვალსაჩინოდ წარმოდგენისათვის შერჩეულია ადეკვატური ხერხები. მათემატიკური ტერმინოლოგია და ფორმულები პრეზენტაციას ადვილად გასაგებს ხდის.
შესრულებული გამოთვლები შეიცავს უმნიშვნელო ხარვეზებს,  მონაცემების თვალსაჩინოდ წარმოდგენისათვის შერჩეულია ადეკვატური ხერხები. გამოყენებულია სწორი მათემატიკური ტერმინოლოგია და ფორმულები ზოგადად, რაც პრეზენტაციას გარკვეულწილად გასაგებს ხდის.
შესრულებული გამოთვლები არ არის ზუსტი,  მონაცემების თვალსაჩინოდ წარმოდგენისათვის შერჩეულია ადეკვატური ხერხები. გამოყენებულია სწორი მათემატიკური ტერმინოლოგია და ფორმულები, მაგრამ პრეზენტაცია ზოგჯერ გასაგებად რთულია.
შესრულებული გამოთვლები მცდარია,  მონაცემების თვალსაჩინოდ წარმოდგენისათვის არ არის შერჩეული ადეკვატური ხერხები. მათემატიკური ტერმინოლოგიის და ფორმულების გამოყენება შეუსაბამოა, ან შეზღუდულია.


ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა


9–10
7–8
4–6
1–3
ჯგუფის ყველა წევრი აქტიურად არის ართული პროექტის მსვლელობის ყველა ეტაპზე, დავალებები გონივრულად არის გადანაწილებული.




ჯგუფის წევრები ყურადღებით ეკიდებიათ ერთმანეთის მოსაზრებებს, იდეების გამოხატვას ხელს უწყობენ  და ერთმანეთის მოსაზრებებს აფასებენ.




ჯგუფის ყველა წევრი არ არის აქტიურად არის ართული პროექტის მსვლელობის ყველა ეტაპზე, დავალებები არ არის  გონივრულად გადანაწილებული.



ჯგუფის თითოეული წევრი გამოხატავს საკუთარ მოსაზრებას, მაგრამ ყოველთვის არ ითვალისწინებს თანაგუნდელთა შეხედულებებს.

ჯგუფის  წევრების უმეტესობა პასიურია და არ არის ართული პროექტის მსვლელობის ყველა ეტაპზე, დავალებები ნაკლებ გონივრულად არის გადანაწილებული.


ჯგუფის თითოეული წევრი გამოხატავს საკუთარ მოსაზრებას, მაგრამ ყოველთვის არ ითვალისწინებს თანაგუნდელთა შეხედულებებს.




ჯგუფის  წევრები პასიურობენ და არ არიან  ართული პროექტის მსვლელობის ძირითად  ეტაპებზე, დავალებები არასწორად  არის გადანაწილებული.



სხვების მოსაზრებების გათვალისწინება არ ხდება, ხშირია კამათი და კონფლიქტი.









No comments:

Post a Comment